Online klantbeoordeling

Tevreden klanten staan bij ons centraal. U kunt hieonder recensies van andere klanten lezen. Wij zouden het erg op prijs stellen als u een recensie schrijft! Wij zullen uw beoordeling zorgvuldig verwerken. U kunt uw recensie hier plaatsen bij ons bedrijf op Google.

Marion Visser uit Den Bosch

27 oktober 2012

Beste Michèle, Ronald en Fenny, Vorige week vrijdag is Fenny hier geweest. Wat en leuke en fijne dame! Ze was heel lief, geduldig en behulpzaam. We hebben (samen met mijn man en twee dochters) een aantal pruiken bekeken en al gauw hadden we een vijftal pruiken waaruit de keuze gemaakt zou worden. Ook die vonden we, eentje die we alle vier het beste/leukste vonden staan en het meeste in de buurt kwam van mijn eigen koppie! Ik wil jullie bedanken voor de zeer fijne samenwerking! Zowel aan de telefoon als het bezoek van Fenny ervaar ik als zeer, zeer positief. Ik kan gewoon niets negatiefs "verzinnen". Alles verliep TOP. Jullie hebben een zeer ruime keus aan pruiken en mutsjes. Ik ben er helemaal klaar voor. Sinds een paar dagen kan ik "plukjes" uit mijn hoofd trekken, maar het valt nog niet met bosjes uit dus ik blijf nog even van mijn eigen haar genieten. Gisteren heb ik jullie folder in de folderbak gezet van de afdeling Oncologie van het Twee Steden Ziekenhuis in Tilburg. Ik weet zeker dat hier veel reacties uit zullen voortvloeien. Maar dat hebben jullie alleen aan jezelf te danken! Nogmaals heel veel dank voor alles!! M. Visser

uit Doesburg

18 oktober 2012

Hoi Michèle , Heel hartelijk bedankt voor je goede advies . Ben erg blij met mijn nieuwe pruikenbolletje . Hoop volgend jaar je weer te bellen. Dikke knuffel en de groetjes aan je man en succes met alles , dan weet je wel wat ik bedoel . Ans van Hooff en natuurlijk ook de groetjes van Ton

Fam vd Berghe uit Hardenberg

29 juni 2012

Hallo Michèle en Ronald, Eindelijk een berichtje uit Hardenberg. Ben nu bijna aan mijn laatste chemo toe was moeilijk en zwaar. Je moest er bijna 180 km voor rijden,ondanks de file's was je toch redelijk op tijd. Na de eerste chemo, zijn binnen 14 dagen de haren al uitgevallen, heb meteen Carinova (thuiszorg) gebeld en zijn drie dagen later met de tondeuze langs geweest een prima tip van jou. Ik wil je bedanken voor de grote sortering pruiken die je bij je had met de nodige bijbehorende mutsjes en sjaaltjes keuze genoeg. Mijn dochter en kleindochter waren daar ook bij en wilde keuren wat oma kocht, want stel je voor dat ik ineens lang haar heb, maar alles werd goedgekeurd Bij deze willen we je nog bedanken voor de gezellige ochtend met ons en de steun bij het passen van alle dingen.Heb veel lof uit mijn omgeving gehad over de pruik , en dat het een goede keuze is. Vanuit Hardenberg heel veel succes met jullie mooie bedrijf en maak mensen gelukkig hier mee. Fam. v. d. Berghe

Jannie

18 mei 2012

Hallo Michèle en Ronald,
Toen ik te horen kreeg dat ik borstkanker had en kaal zou worden stond ook mijn wereltje op zijn kop.Ik kreeg een stapeltje folders thuis gestuurd waar ik dan een pruikje kon aan laten meten
Ik koos voor Pruiken Thuiszorg Nederland, omdat ik de pruik gewoon thuis op mijn gemak kon uitzoeken, dat is prima gelukt! Michèle heeft ondanks ik me erg rot voelde toch heel fijn geholpen er zat geen druk en haast achter ze nam alle tijd voor me.
Maar het mooiste van die middag is wel dat ze in gesprek kwam met mijn dochter Fenny over het haarwerkvak.
Fenny had, dat kapperswerk in de salons helemaal gehad en was al een tijdje op zoek naar een nieuwe baan, wat toch kapperswerk was maar dan bij mensen thuis.
Na een hoop geklets hoor ik Michèle zeggen tegen Fenny waarom solliciteer je niet bij ons wij hebben een flinke kracht nodig het is mooi en dankbaar werk
Zo gezegd en zo gedaan Fenny werd aangenomen en is daar reuze blij mee ze vind het helemaal te gek om de mensen te helpen. Om weer blij te zijn met een pruik en om er weer goed uit te zien!
Kaal worden is voor en vrouw toch wel heel erg. Ik kan daar over mee praten, maar nu ik zie en hoor dat Fenny het zo reuze naar haar zin heeftbij jullie en vooral hoe mooi werk ze het vindt.
En ben ik alleen maar blij en geniet van al die verhalen over haar werk.
Ook ben ik heel blij dat ik jullie heb gekozen uit die stapel folders. Het heeftdan zo moeten zijn
Groetjes van Ma Jannie, de moeder van Fenny

Diana Mottier

30 april 2012

Hallo Michelle en Fenny,

Wat ben ik blij met jullie .
Zo relaxt als dat jullie binnenkomen wat een verschil met een kapsalon waar ik even ter ori?ntatie ging in de buurt.
Toen ik daar met mijn buurvrouw binnenkwam kreeg ik 3 verschillende pruiken om te passen. Daarna zei de vrouw ik reserveer hem waarop ik antwoorde dat hoeft nog niet want misschien wil ik toch wel sjaaltjes of mutsen. Daarop werd gezegd dan ziet iedereen dat je kanker heb. Dat kwam heel hard aan.Gelukkig had ik jullie overzichtelijke site al gezien en heb direkt gebeld voor een afspraak.Wat een collectie en wat goed dat jullie al aan de telefoon een selectie maken van hetgene wat ik ongeveer zocht.Na het passen hebben jullie direkt mijn haar iets gekortwiekt.
Helaas heb ik daar ondanks gebruik van de coolcap (bij de 1e chemo) maar een week van kunnen genieten.Precies een week na jullie bezoek had ik de eerste plukken in mijn handen en 1 dag later heeft mijn kapster er de tondeuse overgehaald volgens jullie advies net boven de haarschacht. Nu heb ik nog een lichte donsbedekking.
De pruik wissel ik af met fleurige mutsen en sjaals en corsages en van veel mensen krijg ik complimenten dat mijn haar zo leuk zit. Michelle en Fenny bedankt.
Jullie doen het met zoveel liefde ga zo door.
Groetjes Diana Mottier Silvolde

Bianca Wolsink uit Enschede

24 april 2012

Wat hebben jullie goed werk geleverd Michelle en Fenny.
Ik had al een goede indruk gekregen via de website...maar de werkelijk overtrof dat nog, vrolijk en opgewekt kwamen jullie binnen, professioneel en to the point werd er van alles gepast en geprobeerd,aan aandacht geen gebrek.
Alle aspecten van het kaal worden en de opties om dat op te lossen, hetzij met een haarwerk of een pruik, kwamen aan bod.
De keuze werd gemaakt, en toen begon het styleren en knippen van de pruik, het lijkt niet eens op een pruik, het voelt ook niet zo, erg fijn en goed voor het zelfvertrouwen, zoals je al zei Michelle, kom maar vaak weer, want dit smaakt naar meer!!
Heel hartelijk bedankt voor de goede zorg en ook namens mijn vriendinnen, wat doen jullie geweldig werk!!
Hartelijk groeten en tot spoedig ziens!!!
Bianca Wolsink

Merel

14 maart 2012

Beste Michele, Ronald en collega?s (engelen op mijn pad),

Opeens moest de afspraak een week vervroegd worden door de chemo van mijn moeder. Mijn zus heeft dit moeiteloos kunnen regelen met Ronald.
Michele kwam samen met een collega langs en het was een onvergetelijke ontmoeting.
Michele tilt letterlijk mensen op. Dat is een groot talent. Ik zag dat mijn moeder meer kleur kreeg op haar wangen en er stonden weer lichtjes in haar ogen. Ik zag haar zichtbaar genieten. Ook hebben we erg gelachen omdat iedere pruik weer iets anders doet met je uitstraling.
Michele je bent een lichtwerker in de breedste zin van het woord. Je brengt licht, lucht en liefde in een mensenleven wat op z?n kop staat. Als we terugkijken op ons leven dan gaat het niet om dat huis, die auto en alle tastbare spullen die je hebt kunnen kopen. Het gaat om ervaringen van liefde, vriendschap, aandacht en zorg hebben voor elkaar. Zo?n ervaring was deze met jou en Fen.
Na jullie bezoek hebben mijn moeder, zus en ik nog een uur na zitten praten over deze bijzondere ontmoeting met elkaar. Mijn moeder is blij met haar pruik en kleurrijke
sjaal en mutsjes.
In de auto naar huis rolden de tranen over mijn wangen van ontroering en dankbaarheid. Deze ervaring koester ik.

Hartelijke groet,
Merel

Ingrid

29 februari 2012

Hallo Mensen,

Eind december ontdekte de kapper dat ik twee kale plekjes had , maar ik maakte mij daar niet echt druk om ik dacht ach zal wel weer bij groeien.
In januari dacht ik kom laat ik even kijken hoe het erbij staat, nou ik schok me de apenzuur de volgende dag met gierende banden naar de dokter toe gereden.
Die vond dat ik naar het ziekenhuis moest om daar maar vast te stellen wat het was. Een week later zat ik daar moest wel eerst een grote stampij voor maken ik zag het al gebeuren maanden later en helemaal kaal erbij lopen dacht het niet. In het ziekenhuis zeiden ze dat ik alopecia had en dan heb je een hoop google werk mensen.
Ik moest toch echt aan een pruik of haarstuk met mijn haar was niks meer aan te beginnen en het vooruitzicht dat het erger kon worden. En zo ben ik op deze site gekomen wat een lieve reacties van mensen die zo tevreden waren (deze mensen wil ik alsnog voor bedanken). Ik de grote stap gezet en kreeg een dame aan de telefoon ik vroeg het een en wat maar ze moest mij toch een aantal antwoorden schuldig blijven, maar beloofde dat ik zo gauw mogelijk terug werd gebeld. En inderdaad ik kreeg in het begin van de avond een telefoontje van Ronald hij belde vanuit zijn vakantie adres, nou mensen als je dan geen hart voor je zaak heb . Toch kon hij vanuit zijn vakantie adres niet alles regelen en vroeg of hij de volgende dag me weer terug mocht bellen en wederom aan zijn woord gehouden.
En dan komt de dag dat Michele kwam, ik wist niet wat ik zag zoveel spullen maar dat betekent ook dat het goed zou komen. En dat deed het ook met mijn zus en met mijn vriendin hebben we wat kunnen kiezen maar viel niet mee. En dan komt het moment het enge moment het haar ging eraf. Laat ik wel duidelijk zijn het was mijn eigen keus , Michele laat je daar totaal vrij in en respecteer je keus wat je ook kies. Er is geen moment geweest van enig dwang. Tja en dan zit je dan met je kale koppie goh wat voelt het gek. Maar hoe stom het is het gaf mij ook een bevrijding geen doucheputjes vol met haren ik dacht dat mijn hond erg in de rui kon zijn maar ik ook ben ik erachter gekomen. Michele gaf me goed advies hoe ik mijn koppie bij moest houden.
En dan komt het moment de uitgekozen pruik op doen . Tje wat had ik ineens weer mooi haar. Ik moet zeggen het viel niet mee om een pruik te kiezen want wat had michele mooie pruiken zeg. En het idee over pruiken dat ze eruit zouden zien als coccusmatten is bij mij helemaal weg. Je ziet het niet dat je een pruik op heb. Ik zal je zeggen de volgende dag kwam ik bij mijn ouders en mijn vader zag het niet eens terwijl ik opgewonden voor hem stond kijk kijk. Hij had echt iets doe normaal wat moet ik zien? Neem een kopje thee en doe rustig.
Nu zijn we een aantal weken verder en ik ben nog steeds blij met mijn pruik. Ik hoop dat mensen die op een of andere manier aan een haarstuk of pruik moet mijn verhaal een beetje kan geruststellen. Het blijf natuurlijk best emotioneel en heus ik heb echt mijn tranen moeten weg pinken. Maar geloof me ze helpen je erdoorheen. Want ondanks alles was het echt een hele gezellige middag ook lekker kunnen keuvelen en lachen, alles was zo ongedwongen. Nodig wel mensen die je dicht bij je staan uit om je doorheen te slepen en te voorzien van advies en laat je gewoon leiden door Michele en dan komt het echt goed .

Veel liefs Ingrid

Joke Wisse

17 januari 2012

Hallo Michele en Ronald,
Allereerst,Michele,wat ben je een fantastisch mens. Omdat mijn haar uitvalt na schedelbestraling had ik een pruik nodig en kwam ik op jullie site terecht. Het leek mij wel fijn dat alles thuis kon gebeuren. Na een afspraak gemaakt te hebben met Ronald kwam jij met je collectie. Mijn zus en zwager waren erbij en we hebben, ondanks alle ellende een leuke dag met je gehad.Je bent een vakvrouw in hart en nieren, met veel gevoel voor je clienten.En je hebt een geweldig inzicht. Volgens mij wist je toen je me zag al welke pruik voor mij was,in ieder geval geen grijze. Ik krijg complimenten als:spetter en je lijkt wel een fotomodel. Ontzettend bedankt voor je plezierige benadering
en je goede adviezen.
Lieve groetjes,
Joke, Maassluis

15 januari 2012

Sehr geehrte Frau Reijnen-Höcker,
Nach einer Brustkrebsdiagnose scheint die Welt unterzugehen. Du denkst an das Ende deines Lebens, an deinen eigenen Tod. Die anschließenden Operationen, Chemotherapien und viele Bestrahlungen, die tägliche Einnahme vieler Medikamente belasten den Körper und die Seele leidet. In diesem Prozess des Verstehens und Akzeptierens der Krankheit gibt es viele Hoffnungsschimmer und viel Liebe und Akzeptanz von denen, die Ihnen in der Welt, in der Sie jetzt leben, nahe stehen.


Die körperlichen Wunden heilen relativ schnell, während die seelischen Wunden länger anhalten. Als Betroffener schaue ich Menschen noch genauer an, höre noch intensiver zu und erlaube noch mehr meinem Bauchgefühl.
Heute war wieder ein Tag, an den ich mich sehr positiv erinnern werde. Warum? Wenn ich mich im Spiegel betrachte, sehe ich auch eine sehr kompetente, sensible junge Frau, die das richtige Gefühl hat, mich so zu akzeptieren, wie ich bin. Weil meine Haare nach der Chemotherapie leider nicht vollständig zurückgekommen sind. Aus dem Vorgespräch mit ihr habe ich zum ersten Mal erlebt, dass jemand aus der Testperson mitdenkt, wer ich bin, was ich will. In der Vergangenheit war es so, alle meine Erfahrungen liefen nur darauf hinaus, dass ich Geld verdiente.

Heute durfte ich endlich viele verschiedene Perücken, viele Farben, verschiedene Frisuren, unterschiedliche Längen, Perücken oder Haarteile ausprobieren. Es war wundervoll. Es war, als würde man in ein Schuhgeschäft gehen und tausend verschiedene Schuhe anprobieren. Großartig, wirklich großartig, und dafür danke ich Frau M. Reijnen-Höcker von Wigen Thuiszorg Nederland.
In den Spiegel zu schauen und sich zu erfreuen ist sehr gut für die Seele. Unten ist ein weiteres Foto aus einem Buch darüber. Ina Visscher, Autor des Buches „Brustkrebs? Haben immer nur die ISBN 978-3-86683-612-9 der Anderen

Vielen Dank
Mit freundlichen Grüßen Ina Visscher

17 augustus 2011

Hoi Michele en Ronald,
Ik wil jullie beiden heel hartelijk bedanken voor de snelle service en dat ik op zeer korte termijn geholpen kon worden. Ik ben erg blij met mijn nieuwe coupe, en ik krijg uit mijn omgeving heel veel positieve complimenten. En dat doet een mens goed!! Nadat ik van het voorjaar eigenlijk een hele verkeerde keuze had gemaakt en ik met de dag ongelukkiger werd omdat ik niet blij was met de pruik keuze ben ik online gaan zoeken en kwam ik jullie site tegen. Ik heb met Ronald op korte termijn een afspraak kunnen maken. En samen met Michele talloze pruiken gepast en tenslotte een hele gave coupe gevonden. Nu voel ik mij nu weer TOP dankzij jou Michele, en ik wil je daarom bij deze zeggen Thankx

Met vriendelijke groet, Christa

Ria en Jan Janssen

08 augustus 2011

Hallo Michelle,

Na de telefonische intake met je man, stond je keurig op tijd voor onze deur vrijdag l.l.
Gezellig kennismaken, koffie en de benodigde informatie voor Ria, om haar kapsel op orde te krijgen.
Dan met een flink aantal van je voorbeelden aan de slag. Met jouw advies heeft ze een goede keuze gemaakt en weer een verzorgd hoofd.
Hier zijn we alletwee van gecharmeerd. Dus: tot de volgende keer in Zeeland.

Groeten van; Ria en Jan

Yolanda Kroes

30 juni 2011

Hallo Michele,

Ik wil je even melden, dat mijn moeder mevr. Kruyt-Stevens uit Zaandam, helemaal 'schoon' is, geweldig h?? Maandag uitslag van bloed en scan gehad, en alles is goed, nu moet ze pas in januari terug komen en de pruik is af! Ze loopt nu zonder pruik in huis (dat had nog wel wat voeten in de aarde voordat ze dat deed), maar ze heeft buiten nu met dit mooie weer een zonnehoedje op.
Ik wilde je ook hierbij nog van harte bedanken voor de hulp die je geboden hebt vorig jaar december door met ons een mooie pruik uit te zoeken. We wensen jullie alle goeds.

Groet Yolanda Kroes

Wil van Aanholt-Wethlij

09 juni 2011

Ik ben erg blij dat ik voorheen Debby en nu Michèle hebt die bij mij ieder jaar een passende pruik aanmeet ze is een kanjer die Michèle en een luisterend oor, een vakvrouw in hart en nieren,daar hoort ook Ronald bij die zijn afspraken altijd nakomt,Grote Klasse!!! zou zeggen ga zo door!!

Mvg,Wil.

HA v Aanholt uit Nieuwegein

10 april 2011

Geachte heer Ronald Reijnen,

U vrouw is deze dag bij ons geweest om een pruik te verzorgen voor mijn vrouw. en aan te schaffen,we zijn heel goed behandeld,een uitstekende service,en goede kontakt, met de mensen,en daar houden wij van!
nog even dit, wees zuinig met zo,n vrouwtje want ze is een schat!!
eerlijk en oprecht!
jullie zijn een goed bedrijf met een goede kwantiteit en kwaliteit,wij zullen zeker jullie prijzen bij andere mensen!

bedankt,mijn vrouw is erg tevreden met de nieuwe pruik, mvg,
HA v Aanholt, en tot volgend jaar!

Manda Waij

10 april 2011

Beste Ronald

Eind maart heb ik je gebeld en hadden we een leuk intake gesprek. Daar had ik gelijk een goed gevoel bij. Je gaf ook door de telefoon een goed advies waar ik me in kon vinden, dus hebben we gelijk een afspraak gemaakt voor 1 april (dit is geen grap).

Gelukkig had je er bij verteld dat het ook weleens later wordt dan het tijdstip wat afgesproken is. Die ochtend kwam ik zelf net uit het ziekenhuis om een uur of 12, dus dat was op tijd voor de afspraak van 1300 uur. Maar toen ging de telefoon dat Joyce het niet ging redden op de afgesproken tijd maar dat het later werd en ze zou me op de hoogte houden en dat heeft ze ook keurig gedaan. Om 15:45 uur kwam Joyce eindelijk aan en na een kopje koffie konden we beginnen.

Mijn zus,vriendin en mijn man waren er bij aanwezig voor steun en advies. De grootste schrik vond ik het pantykousje op mijn hoofd. Na 4 pruiken wist ik welke het moest worden, dus heeft Joyce de pruik in model geknipt bijna hetzelfde als ik het altijd draag behalve bij mijn oren.

'S avonds kwamen mijn dochter en zoon thuis en die moesten goed kijken of ik wel een pruik op had, dus dat was al een goed teken. Ook de dagen erna heb ik veel leuke reacties gehad van wat zit je haar leuk of dat ik puf had om mijn haar zo goed te doen nou ik net uit het ziekenhuis was. Sommige zagen het helemaal niet die vroegen wanneer ik nou haar uitval zou krijgen. Dus alleen maar positieve reacties wat goed is voor je zelfvertrouwen.

Ook wil ik Joyce bedanken voor haar goede adviezen en ik heb geen moment het gevoel gehad dat ze geen tijd voor me had. Ze heeft echt alle tijd genomen die ik nodig had, ondanks dat ze 2.45 uur later was gekomen dan gepland,ze heeft niets overhaast gedaan alle complimenten. Ook wil laten weten dat jullie ook hele leuke mutsjes en sjaaltjes hebben. Om 20.45 uur ging ze weer naar huis.

Vriendelijke groet,
Manda Waij

Wij gebruiken cookies om uw ervaring te verbeteren!