Online klantbeoordeling

Tevreden klanten staan bij ons centraal. U kunt hieonder recensies van andere klanten lezen. Wij zouden het erg op prijs stellen als u een recensie schrijft! Wij zullen uw beoordeling zorgvuldig verwerken. U kunt uw recensie hier plaatsen bij ons bedrijf op Google.

Elly Hinke

30 december 2009

Na het bericht gekregen te hebben, dat ik kanker heb en aan de chemokuur
moest, met alle gevolgen van dien; dus ook haaruitval, heb ik met Marga, mijn kapster, zitten overleggen wat we het beste konden gaan doen. Marga wist wel een goede pruikenmaakster op het dorp: Michèle.
Dus contact opgenomen met haar. Ze wilde wel langskomen. Zo gezegd. Zo gedaan.

We spraken af om 28 november alles er af te halen. Mits de procedure van het uitvallen op gang was gekomen. Dit is meestal ongeveer twee?nhalve week na de eerste chemokuur. Nou wel hoor, Zondagochtend 26 november kamde ik mijn haar en tot mijn grote schrik hield ik een paar grote plukken in mijn hand. (goed h?!) Dus de afgesproken dinsdag kon doorgaan. Bij Marga, in de salon om twee uur ?s-middags. (Marga is dinsdag gesloten)

Wij zijn met z?n drie?n rond de tafel gaan zitten en Michèle ging alles een beetje uitleggen. Over het proces van uitvallen en het gevoel erbij. En als wat er nog meer bij komt kijken, vooral emotioneel. Toen kwam het uiterlijk aan de beurt De pruiken en sjaaltjes plus nog meer mogelijkheden. Ze observeerde mij heel goed, vooral hoe mijn echte haar was. Ze had ook foto?s mee van ander klanten. Erg leerzaam en voorbereidend op.

Nou, daar zaten we dus, Marga een beetje nerveus, wij niet (ahum). Nou starten dan maar h?! Ik wilde eigenlijk wel wat foto?s hebben. Maar goed bij het ene toestel waren de batterijen leeg en het andere lag bij een vriend. Niet getreurd, Marga wist wel een oplossing. Zij ging naar de drogist en haalde een wegwerp camera. Toen zei Michèle: ?We beginnen maar vast het haar eraf te halen, dan hoeft Marga dat niet te zien. Maar helaas ze was te snel terug. Maar, dat gaf niets ze keek de rest gewoon mee. Michèle bleef tegen me praten, dus ik had er weinig erg in wat ze allemaal deed en ineens was ik kaal.

Dat was dat. Toen begonnen we met het eigenlijke pruiken passen. Toen we aan tafel zaten had ik er al een aantal gezien. Nummer 1 was meteen goed!
Hij voelde goed en de kleuren waren prachtig. Toen nog een stuk of drie, vier gepast, maar die waren stukken minder. Dus daar waren we al snel uit!
Toen gingen Michèle en Marga samen aan de slag. Precies zoals mijn eigen haar eruit zag. Het eindresultaat was verbluffend. Na nog wat tips, oefening in het op en afzetten van de pruik, het wasvoorschrift en onderhoud en nog wat bijbehorende spulletjes was de middag om en het eindresultaat:Geweldig!

Elly Hinke

Lies Adam uit Budel

30 december 2009

Hallo,

Vandaag bezoek gehad van Debby. Wat een
ervaring! Heb op mijn achterhoofd geen haargroei
i.v.m. tumor in mijn nek en daar overheen een
huidtransplantatie. Zodoende groeit hier nooit meer haar.

Het klikte meteen bij binnenkomst. Ze richtte een salonnetje in en na een Brabants ?bakske? koffie, konden we beginnen. Ze had keus genoeg.

Ik wilde wel eens iets anders, want ik had al 9 jaar ongeveer het zelfde model, alleen was de kleur telkens anders.

Mijn vriendin en mijn schoonzus waren er ook bij. Lekker op ons gemak iets heeeeeeeel leuks uitgezocht. Heel iets anders dan ik gewend was, maar ik vond ?m meteen geweldig. Mijn man moet er nog wel even aan wennen (dat moet hij iedere keer).


Ik heb ontzettend veel nieuwe tips gekregen, hoewel ik toch deskundige ben op dit gebied.

Ook had ze een koffer vol petjes en doekjes bij zich voor de komende zomermaanden.

In een woord fantastisch, echt een aanrader. Ik had niet verwacht, dat ze vrijblijvend naar het Zuiden zouden komen. Ik mocht mijn pruik meteen houden en financieel wordt alles door hun verder verzorgd. Ik kan het iedereen aanraden om met jullie in zee te gaan.

En, Debby nog bedankt voor alles. Je bent een kei voor mij!

Groetjes van Lies Adams 

Anoniem

30 december 2009

Beste Lezer,

Het is nooit fijn om te weten dat je je haar gaat verliezen, maar fijn is het wel om te weten dat er professionele mensen zijn die je kunnen begeleiden en helpen met het uitzoeken van een pruik.

Ook ik heb het meegemaakt dat ik mijn haar heb verloren i.v.m. chemotherapie 3 dagen (!) later kwam Michèle bij mij thuis om de pruik te passen.
Het eerste wat mij opviel waren de hoeveelheid spullen die naar binnen gebracht werden: koffers,een grote spiegel,tassen en een vrolijk gezicht.

Na de kennismaking en een kopje koffie met bonbons zijn wij aan de slag gegaan.

Mijn zus had ik gevraagd om te komen voor support en een kritische blik want mijn grootste angst was dat de pruik er niet natuurlijk uit zou zien, mede ook omdat ik een donkere huidskleur heb.
Niets was minder waar ! Bij de allereerste pruik had ik al het gevoel dat ik er mooi uit zou kunnen zien ook al was het niet mijn echte haar.
Uiteindelijk heb ik grote diversiteit aan pruiken opgehad van een kort koppie tot half in de nek, tot lang, krullend, gekleurd, met slagen, stijl, piekerig haar.

Nu ben ik inmiddels bijna 4 weken verder en heb vanaf dag 1 zoveel leuke reacties gehad zoals;
"schat ik ben nog meer "in Love" als dat ik toen op je was (echtgenoot)"
"Lieverd het is dat je getrouwd ben en dat ik je al 30 jaar ken maar anders had ik je voor mezelf gehouden (beste vriend)"
"Als jij je echte haar weer terug hebt moet je het zo in model laten knippen (vriendin)"
" wat zie jij er goed uit zeg, dit is echt geen pruik"(kennis)

Ik hoop dat ik u als lezer een beetje over de drempel kan helpen met de ervaring die ik heb meegemaakt.
Een ieder ervaart dit natuurlijk op zijn/haar eigen manier, maar geef uzelf de kans om er toch ondanks alles wat u meemaakt er goed uit te zien.

Ik wil graag Ronald en Michèle Reijnen bedanken voor hun professionaliteit.

Ik wens u allen het beste.

Met vriendelijke groeten,
Een tevreden Klant

Marja Jansen uit Deventer

30 december 2009

In een wereld, waar mooi zijn een erg belangrijk item is geworden, en je dus aangekeken wordt als je erg dun haar hebt, is de pruikenthuiszorg voor mij een geschenk geweest. Na het steeds dunner worden van mijn haar, en het proberen van haarverdikkende middelen, volumemousse enz, wat toch niet helpt, een aantal andere opties geprobeerd, waar ik niet vrolijk van werd, wel stukken armer, hoorde ik over de pruikenthuiszorg van een kennis.
Best nerveus heb ik een afspraak gemaakt, en gedacht aan die paar mensen die ik kende met pruik, ik kon het altijd goed zien! Dat wilde ik pertinent niet!

De afspraak kon op zeer korte termijn, ik praat over een paar dagen, dat ging dus razendsnel! Vol lof ben ik over de benadering, het aanbod, en de zeer kundige manier van werken.. In de eerste instantie was ik bang dat ik toch wat kopen moest, omdat de mensen toch uit Ilpendam moesten komen wat toch veel kosten met zich meebrengt! Dat was beslist niet waar, en al snel voelde ik me helemaal op mijn gemak. Een prachtige pruik uitgezocht, ik had mijn eigen coupe ongeveer gehouden, maar nu natuurlijk weer een volle bos haar.
De dagen erna stond ik geregeld voor de spiegel en in elke winkelruit kijk je dan even. De reacties waren geweldig, mensen die keken en de opmerking maakten zoals hee, je haar ziet er weer goed uit zeg! Heb je een andere kapper?
Het leukste is dat als ik met mijn dochters naar de kapper ga, ze altijd vragen Mevrouw,MOET U OOK GEKNIPT? Meer bewijs heb je niet nodig om te weten dat je een prima keus gemaakt hebt!

Nu ben ik net terug van vakantie, een strandvakantie, liet mijn pruik in de hotelkamer als ik naar het strand ging, zette een hoed op en zodra we terug waren was ik in een kwartiertje gedoucht en keurig gekapt als eerste klaar.
Dat was in het verleden wel anders! Fijn is het om te weten dat er zulke fijne mensen voor je zijn, zo begripvol en kundig in deze maatschappij, waar je niet meer hoeft aangeken te worden als je heel dun, of erg weinig haar hebt. Wie behoefte heeft aan wat informatie mag gerust bellen!

Marja Jansen

Ingrid van Gerner uit Almere

30 november 2009

Reactie van Ingrid van Gerner

Een paar weken geleden werd bij mij de diagnose borstkanker gesteld. Na de eerste onderzoeken was meteen duidelijk dat er ook chemo-therapie noodzakelijk was.

In het Anthonie van Leeuwen-ziekenhuis zijn ze naast heel inlevend ook erg duidelijk: u gaat door die kuren beslist uw haar verliezen. Ik wist gelijk dat ik buiten de muren van mijn huis niet met sjaaltjes of petjes wilde lopen.
En zeker niet op mijn werk in de tandartspraktijk.

Via het AvL kreeg ik veel info over de mogelijkheden van haarwerk en ook allerlei websites en adressen.
Pruikenthuiszorg sprak me gelijk aan vanwege hun manier van werken: in de vertrouwde omgeving van je eigen huis samen met experts op dit gebied zoeken naar de beste oplossing.
Toen ik belde met Ronald voor het maken van een afspraak kreeg ik al gelijk een goed gevoel door de manier van vragen en informeren. Twee weken later was het zover.
Voor ondersteuning, advies (en kritische blik) waren mijn man en jongste zoon thuis.
Michele en haar nieuwe collega Tineke kwamen met een collectie pruiken, exact afgestemd op mijn wensen.
Na een eerste ontspannen kennismaking werd duidelijk uitgelegd wat mij de konde tijd te wachten staat met mijn haar.

Tijd om te passen. De informatie over mijn kapsel en uiterlijk die ik telefonisch had doorgegeven was fantastisch vertaald naar pruiken. Wat pasten ze allemaal prachtig bij mij.
Op en af, steeds weer opnieuw beoordelen en uiteindelijk een keus gemaakt. Omdat de tijd tussen mijn eerste chemo-kuur en deze afspraak slechts ??n week was, had ik nog al mij haar.
Ook nu wist Michele door haar professionaliteit precies aan te geven wat voor mij erg belangrijk is: zelf zoveel mogelijk de regie houden. Dus niet op een ochtend, vlak voordat ik naar mijn werk ga, plotseling plukken haar in mijn hand houden.
Ik besloot om vanaf dat moment mijn zojuist uitgezochte pruik te willen dragen. Dat betekende dat mijn haar er gelijk af moest.
Enerzijds een moeilijke beslissing, aan de andere kant wist ik dat ik vanaf dat moment zonder angst over straat en naar mijn werk kon.

Michele bracht nog wat aanpassingen in het kapsel aan en samen met Tineke zocht ik een aantal sjaaltjes uit voor gebruik in huis en tuin.

Na bijna 4 uur stapten de dames weer in hun auto.
Niets was ze teveel geweest. Ze namen alle tijd en aandacht die nodig was voor deze toch ingrijpende verandering.
Mensen van Pruikenthuiszorg: bedankt !!

Ingrid

Wij gebruiken cookies om uw ervaring te verbeteren!