Online klantbeoordeling

Tevreden klanten staan bij ons centraal. U kunt hieonder recensies van andere klanten lezen. Wij zouden het erg op prijs stellen als u een recensie schrijft! Wij zullen uw beoordeling zorgvuldig verwerken. U kunt uw recensie hier plaatsen bij ons bedrijf op Google.

Marijke Swart

30 december 2009

Beste Lezer,

Eind april 2005 heb ik bij Michele van Pruiken Thuiszorg mijn vierde pruik aan laten meten. Ik heb alopecia areata; het begon in 2000 met een klein plekje wat zich al snel uitbreidde. Vooral niet te lang wachten met een haarwerk, zei de huidarts.

Toen ik buiten angstig ging lopen omdat de wind vat op mijn met gel vastgeplakte plukjes zou krijgen heb ik de knoop doorgehakt; de rest van mijn haar eraf en een pruik. Mijn eerste pruik heb ik via de kapper. Best mooi, maar eigenlijk n?t even te groot voor mijn hoofd. Ook een dikke rand als ? haargrens? op mijn voorhoofd. Het was nogal een truc om met deze pruik mijn kapsel in orde te maken.

Naarmate ik deze pruik langer had, kreeg ik meer en meer het gevoel dat ik een muts op had.

Via via kwam ik bij Michele terecht, of liever gezegd zij bij mij!

Met een grote spiegel, kappers attributen en ruim assortiment aan haarwerken kwam zij bij mij thuis. Een korte coupe, een gekrulde variant, vele kleuren en ook verschillende types qua haarinplant. Een luchtig kantwerk of een huid. En bij het voorhoofd een stuk doorzichtige strip met haren, zodat als het haar opwaait je niet meteen tegen een rand aankijkt . Dit ziet er zeer natuurgetrouw uit.

Michele besteedt veel aandacht aan de pasvorm en aan de coupe en geeft goede tips voor het werken met gel en het onderhoud van de pruik. Mijn haar komt langzamerhand weer terug en ik wilde dan ook een pruik die het meest overeenkomt met mijn eigen haarkleur. Dat is uitstekend gelukt en deze nieuwe pruik , zelfs met prachtig natuurlijk kruintje, zit als gegoten.

Van mijn omgeving krijg ik alleen maar complimenten!

Het advies van mijn huidarts kan van harte onderschrijven; wacht niet te lang

Marijke Swart

Willie uit Amsterdam

30 december 2009

Hallo Ronald en Michèle,

Wat was ik nerveus om voor de eerste keer te bellen en een afspraak te maken.
Ongegrond bleek ,want wat ik hoorde was een rustige stem die ook nog eens vertrouwd klonk. Ronald, bedankt hiervoor.
Gisteren is Michele hier geweest,nerveus was ik, helemaal toen ik zag wat er
naar binnen werdt gebracht,slik slik. Na een babbel en uitleg was ik rustiger,een traan is er best wel gevallen maar ook gelachen hebben we.

De hond (knor) die om haar heen liep deerde haar niet en ze ging gewoon door. De eerste pruik kwam op mijn koppie terecht dat was schrikken!!!! mijn eigen haar -kleur-model ???? was dit een pruik of was het nu echt!
Na wat andere pruikjes gepast te hebben waren we snel klaar .de eerste moest en zou het worden, uitleg en zelf proberen wat naaiwerk en klaar was mijn nieuw kapseltje.

Toen kwamen de hoedjes e.d op tafel,,ik haat petjes sjaaltjes en hoedjes maar toch 2 stuks opgezet, voor de nacht werd er gezegd, dat was lachen ,ik heb ze ook genomen een voor de sier met glitters en een van ,,,,JAJA Tweety ,gelukkig is het maar voor tijdelijk en hoop dat het met een half jaartje voorbij is.

Kortom ik wil jullie bedanken (Ronald en Michele ) voor het stukje begeleiding die ik van jullie heb gehad, dat heeft me goed gedaan en een stukje zelfvertrouwen zit weer in me.
Ben vanmorgen naar de markt en de winkel geweest,heb bekende gesproken en niemand heeft er erg in gehad. Michele --Ronald nogmaals bedankt

Groetjes van het ?trollevrouwtje? hihi Willie

Mevr. T Blaazer uit Boskoop

30 december 2009

Geachte Ronald Reijnen,

Allereerst mijn Hartelijke Dank voor het fijne telefoon gesprek,van begin april.

U heeft mij toen een aantal opties gedaan om even te wachten voor het aanschaffen
van een pruik. Ik heb 9-05 jl. de eerste Chemo gehad, en ze hebben mij verzekerd,
dat mijn haar ietjes dunner wordt maar zeker NIET uitvalt(waar ik h??l blij mee bent)

Ik wilde dit toch even laten weten omdat ik (hopelijk) geen gebruik hoeft te maken
van jullie diensten, maar het toch op zijn plaats vind om dit jullie te laten weten.

Maar zeg nooit nooit en als ik het toch nodig acht dan wil ik toch graag een beroep op jullie
willen doen.

Alvast H??l Hartelijk dank
Verblijft met vriendelijke groet:

Mevr. T Blaazer

Fam. B te W

30 december 2009

Beste lezer,

Mijn moeder is 72 jaar, en heeft Alopecia volgens de dokter. Na een paar zware operatie's in een jaar tijd wilde ze nu aan haar uiterlijk gaan werken. Ze was toe aan een pruik.

Wij, de drie dochters moesten er bij zijn en helpen kiezen wat het beste bij haar zou staan. Michèle kwam met een enorme collectie pruiken die meteen aangemeten konden worden.

Bij de 3e pruik wisten we het al, dit is helemaal onze eigen moeder weer. Ze huilde want dit was wat ze wilde. De volgende dag is ze met mijn zuster gaan winkelen in het dorp. Er waren mensen die zeiden, goh Jopie wat ben jij opgeknapt zeg na die operatie. of van; wat zie je er goed uit zeg! Mijn moeder straalde, want niemand had door dat ze een pruik droeg. eerst liep ze met krukken en een kaal hoofd krom gebogen over straat, ze leek wel 80!

Nu liep ze zonder krukken, kaarsrecht en met pruik en lippenstift vol zelfvertrouwen over straat.

Michèle , heel erg bedankt voor je fijn begeleiding namens mijn ouders en zusters. Wij hebben onze moeder weer terug

Fam. B te W

Ingrid van Gerner uit Almere

30 november 2009

Reactie van Ingrid van Gerner

Een paar weken geleden werd bij mij de diagnose borstkanker gesteld. Na de eerste onderzoeken was meteen duidelijk dat er ook chemo-therapie noodzakelijk was.

In het Anthonie van Leeuwen-ziekenhuis zijn ze naast heel inlevend ook erg duidelijk: u gaat door die kuren beslist uw haar verliezen. Ik wist gelijk dat ik buiten de muren van mijn huis niet met sjaaltjes of petjes wilde lopen.
En zeker niet op mijn werk in de tandartspraktijk.

Via het AvL kreeg ik veel info over de mogelijkheden van haarwerk en ook allerlei websites en adressen.
Pruikenthuiszorg sprak me gelijk aan vanwege hun manier van werken: in de vertrouwde omgeving van je eigen huis samen met experts op dit gebied zoeken naar de beste oplossing.
Toen ik belde met Ronald voor het maken van een afspraak kreeg ik al gelijk een goed gevoel door de manier van vragen en informeren. Twee weken later was het zover.
Voor ondersteuning, advies (en kritische blik) waren mijn man en jongste zoon thuis.
Michele en haar nieuwe collega Tineke kwamen met een collectie pruiken, exact afgestemd op mijn wensen.
Na een eerste ontspannen kennismaking werd duidelijk uitgelegd wat mij de konde tijd te wachten staat met mijn haar.

Tijd om te passen. De informatie over mijn kapsel en uiterlijk die ik telefonisch had doorgegeven was fantastisch vertaald naar pruiken. Wat pasten ze allemaal prachtig bij mij.
Op en af, steeds weer opnieuw beoordelen en uiteindelijk een keus gemaakt. Omdat de tijd tussen mijn eerste chemo-kuur en deze afspraak slechts ??n week was, had ik nog al mij haar.
Ook nu wist Michele door haar professionaliteit precies aan te geven wat voor mij erg belangrijk is: zelf zoveel mogelijk de regie houden. Dus niet op een ochtend, vlak voordat ik naar mijn werk ga, plotseling plukken haar in mijn hand houden.
Ik besloot om vanaf dat moment mijn zojuist uitgezochte pruik te willen dragen. Dat betekende dat mijn haar er gelijk af moest.
Enerzijds een moeilijke beslissing, aan de andere kant wist ik dat ik vanaf dat moment zonder angst over straat en naar mijn werk kon.

Michele bracht nog wat aanpassingen in het kapsel aan en samen met Tineke zocht ik een aantal sjaaltjes uit voor gebruik in huis en tuin.

Na bijna 4 uur stapten de dames weer in hun auto.
Niets was ze teveel geweest. Ze namen alle tijd en aandacht die nodig was voor deze toch ingrijpende verandering.
Mensen van Pruikenthuiszorg: bedankt !!

Ingrid

Wij gebruiken cookies om uw ervaring te verbeteren!