Online klantbeoordeling

Tevreden klanten staan bij ons centraal. U kunt hieonder recensies van andere klanten lezen. Wij zouden het erg op prijs stellen als u een recensie schrijft! Wij zullen uw beoordeling zorgvuldig verwerken. U kunt uw recensie hier plaatsen bij ons bedrijf op Google.

Hannie van Groenigen uit Alphen a/d Rijn

30 december 2009

Hallo Debby,

Hier even een berichtje van Hannie van Groenigen. Eind 2007 kreeg het advies van mijn dermatoloog, dat ik aan een haarstuk moest gaan denken! Omdat ik boven op door eczeem blijvende kale plekken kreeg, ik heb er eerst best om moeten huilen!!! Want ik had zo'n gezellige bos blond haar, en het zat altijd geweldig!

Na twee maanden wachten, ben ik mij gaan ori?nteren op het internet, en kwam jullie site tegen! Direct via Ronald een afspraak aan huis gemaakt met ene Debby op 15 januari 2008! Geweldige grote keuze, alle kleuren, lang,kort noem maar op! Debby liet je zelf uitkiezen, maar gaf wel haar mening, want het moet ook bij je gezicht staan! Na veel passen en meten, ben ik toch voor een pruikje gegaan die het meeste op mijn eigen haar leek! En nu komt het mooiste niemand zag dat het een pruik was! Ze zeiden allemaal; Meid, ben je naar de kapper geweest?

Dit jaar 2009 weer een afspraak met Debby, maar nu ben ik voor een koperkleurige pruik gegaan! Want er zijn rood- harige in de familie! Weer het zelfde resultaat, alleen zei vorige week iemand tegen mij; wat zit je haar weer mooi, het is net of jij steeds jonger wordt! Mooier compliment kan je toch niet krijgen, ik bedoel maar! Dus Debby, hartelijk dank voor je inzet, en blij met Pruiken Thuiszorg Nederland!

Groetjes van Hannie van Groenigen
Alphen a/d Rijn

Adri Kelder en Els van Mook

30 december 2009

Hallo lezers en lezeressen,

na een hele vervelende ervaring, kwam ik via via bij Ronald en Michèle terecht.
Wat een verademing!!!!!!!!!!!!!!

Het telefoongesprek was al heel erg prettig. Ik kon mijn verhaal kwijt en er werden allerlei vragen
gesteld: mijn gewicht, kleur ogen, etc etc. Ik begon dan ook weer wat hoop te voelen, was er eigenlijk al een beetje klaar mee en had me al voorgenomen om maar gewoon kaal rond te lopen met hier en daar een sjaaltje.

Vrijdags kwam Michèle langs.
Wat een verrassing om eens een mens tegen te komen met hart voor haar werk ,
dat voelden we meteen.
En wat een assortiment en lekker gewoon aan huis geen stress.
Meteen de eerste pruik die ze me liet passen was het gewoon. Precies mijn eigen kapsel.
Maar ook al was de eerste goed geen gestress alle tijd werd er genomen. Meerdere
pruiken passeerden nog de revue maar de keus bleef bij de eerste.
Mijn haren werden mooi geknipt en alles werd in alle rust uitgelegd: hoe ik mijn pruik het beste kan opzetten en verzorgen etc., zelfs de machtiging van het ziekenfonds wordt je uit handen genomen.
Het was tot mijn verbazing ondanks alles een fijne ervaring.

Lieve mensen we zijn onder de indruk
Adri Kelder en Els van Mook (casemanager gezondheidszorg)

Anoniem

30 december 2009

Mijn ervaring met Pruiken Thuiszorg Nederland...

Lang heb ik gedacht, dat ik nog wel zonder een haarstuk/pruik kon. Ik had een kennis, die als klant was bij Pruiken Thuiszorg Nederland en ik heb verschillende keren mogen meekijken en gezien wat er allemaal mogelijk was. Toch durfde ik die grote stap niet te nemen -het leek allemaal zo definitief- en dus wou ik het nog even uitstellen. Tot ik op een gegeven moment werd aangespoord door m'n vriend. Niet, dat hij voor mij uitmaakte wat er moest gebeuren, maar hij zag natuurlijk dagelijks hoeveel moeite en uren ik er dagelijks instak om er nog een toonbaar uit te zien. Hij wist ook -door het zien van die kennis- dat het zoveel anders kon zijn voor mij. hij zag me dagelijks in leuke kleding, aandacht aan mezelf besteden; maar wist ook, dat zolang ik niet aan m'n haar zou doen, ik er ondanks alle moeite er nooit echt leuk uit zou zien. Hij wilde me helpen in het nemen van de juiste beslissing. Uiteindelijk heb ik de stap genomen en met Pruiken Thuiszorg Nederland (afgekort PTN) een afspraak gemaakt. Puur om eens te kijken wat ze voor mij konden betekenen. Gevraagd of ze wat haarstukken mee wilden nemen, om toch eens te zien hoe het zou staan, en hoe ik er dan tegenover stond. Maar, alles onder voorbehoud! Ik wilde me puur ori?nteren en nu een zelf ondergaan wat ik al verschillende keren bij die kennis had gezien.

Zo gezegd zo gedaan. Ik vergeet het nooit meer! Nadat ik thuis in mijn eigen vertrouwde omgeving rustig het een en ander had doorgesproken en een paar modellen had gepast, -zag ik mezelf zoveel anders dan ik lang had gedaan-. Zelfvertrouwen was ik kwijt geraakt en m'n haar werd eigenlijk een dagelijkse obsessie voor me. En eigenlijk wist ik dat dit een oplossing voor me was, maar ik durfde lang niet. Deze eerste en vrijblijvende afspraak was voor mij doorslaggevend. PTN had een aantal haarstukken meegebracht (waar ik om had gevraagd) in de kleuren zoals ik mijn haar altijd had. Het leek zoveel beter; ik voelde me er een gelukkig mens mee. Zelf was ik er van tevoren van overtuigd, dat het bij die vrijblijvende afspraak zou blijven.

Het verliep totaal anders Ineens realiseerde ik me dat ik niet langer gebukt wilde gaan onder mijn vreselijke dunne haar! Al die jaren had ik last van Alopecia Androgenetica en verbetering zat er ook niet in. Ik slikte zelfs al jaren medicijnen om te zorgen, dat het in ieder geval niet zoveel erger zou worden. Een soort remmend medicijn.

Eigenlijk heb ik toen de meest belangrijke beslissing voor mezelf genomen. Ik ga ervoor!

Het stond me zoveel beter, leuker en ik voelde me er gelukkig mee. Natuurlijk was het even wennen, maar uiteindelijk een hele verbetering. In het begin denk je dat iedereen ziet, dat het geen echt haar van jezelf is. Maar, dat denk je maar. Dat is een onzeker gevoel van jezelf. Niemand die het ziet, -het zijn zulke mooie en goede haarstukken die aan de nieuwste trends voldoen qua kleur en model. Nog nooit heeft mij iemand gevraagd of ik een "pruik" heb. Ik wil het liever voor mezelf houden en vertel dus ook niemand dat het niet van mezelf is. Vandaar ook dit annonieme stukje tekst.

Ik vraag me alleen soms nog af waarom ik zolang heb gewacht.

Ik zou nooit meer terugwillen naar m'n eigen haar!

Een groot gedeelte krijg ik vergoed via m'n ziektenkosten verzekering en ik zie er nu echt leuk uit. Ik heb veel meer zelfvertrouwen gekregen en voelme hier heel goed bij!!!

Dus, mocht je twijfelen, maak vrijblijvend een afspraak en zie welke mogelijkheden Pruiken Thuiszorg Nederland ook voor jou heeft! Ik ben meer dan tevreden!!!

Naam bekend bij PTN

Roelie en Co

30 december 2009

Lieve Ronald en Michele,

Vanavond sprak ik Jansje en ze was erg blij met jou bezoekje en ook niet te vergeten met haar nieuwe look.
Ze zei dat het eerste de beste haarwerk de mooiste was.
Ze was heel blij dat je haar voorzichtig al op het feit had gewezen dat ze al iets haaruitval had en dat het bij de volgende kuur al heviger zou kunnen worden.
Ze heeft haar pruikje gelijk op gehouden en Eddo wierp een blik op zijn moeder en zei gelijk dat hij er nu al aan gewend was ( lief he, als dat geen compliment is.. ) Ook Hans vind het erg mooi .
Ze was erg lovend over jou.
Lieve Michelle bedankt voor de liefdevolle helpende hand voor mijn lieve zusje.
Dikke kus voor jullie beiden en zondag zullen we haar nieuwe kapsel ff bewonderen.

Liefs Roelie, en Co natuurlijk

Ingrid van Gerner uit Almere

30 november 2009

Reactie van Ingrid van Gerner

Een paar weken geleden werd bij mij de diagnose borstkanker gesteld. Na de eerste onderzoeken was meteen duidelijk dat er ook chemo-therapie noodzakelijk was.

In het Anthonie van Leeuwen-ziekenhuis zijn ze naast heel inlevend ook erg duidelijk: u gaat door die kuren beslist uw haar verliezen. Ik wist gelijk dat ik buiten de muren van mijn huis niet met sjaaltjes of petjes wilde lopen.
En zeker niet op mijn werk in de tandartspraktijk.

Via het AvL kreeg ik veel info over de mogelijkheden van haarwerk en ook allerlei websites en adressen.
Pruikenthuiszorg sprak me gelijk aan vanwege hun manier van werken: in de vertrouwde omgeving van je eigen huis samen met experts op dit gebied zoeken naar de beste oplossing.
Toen ik belde met Ronald voor het maken van een afspraak kreeg ik al gelijk een goed gevoel door de manier van vragen en informeren. Twee weken later was het zover.
Voor ondersteuning, advies (en kritische blik) waren mijn man en jongste zoon thuis.
Michele en haar nieuwe collega Tineke kwamen met een collectie pruiken, exact afgestemd op mijn wensen.
Na een eerste ontspannen kennismaking werd duidelijk uitgelegd wat mij de konde tijd te wachten staat met mijn haar.

Tijd om te passen. De informatie over mijn kapsel en uiterlijk die ik telefonisch had doorgegeven was fantastisch vertaald naar pruiken. Wat pasten ze allemaal prachtig bij mij.
Op en af, steeds weer opnieuw beoordelen en uiteindelijk een keus gemaakt. Omdat de tijd tussen mijn eerste chemo-kuur en deze afspraak slechts ??n week was, had ik nog al mij haar.
Ook nu wist Michele door haar professionaliteit precies aan te geven wat voor mij erg belangrijk is: zelf zoveel mogelijk de regie houden. Dus niet op een ochtend, vlak voordat ik naar mijn werk ga, plotseling plukken haar in mijn hand houden.
Ik besloot om vanaf dat moment mijn zojuist uitgezochte pruik te willen dragen. Dat betekende dat mijn haar er gelijk af moest.
Enerzijds een moeilijke beslissing, aan de andere kant wist ik dat ik vanaf dat moment zonder angst over straat en naar mijn werk kon.

Michele bracht nog wat aanpassingen in het kapsel aan en samen met Tineke zocht ik een aantal sjaaltjes uit voor gebruik in huis en tuin.

Na bijna 4 uur stapten de dames weer in hun auto.
Niets was ze teveel geweest. Ze namen alle tijd en aandacht die nodig was voor deze toch ingrijpende verandering.
Mensen van Pruikenthuiszorg: bedankt !!

Ingrid

Wij gebruiken cookies om uw ervaring te verbeteren!