Online klantbeoordeling

Tevreden klanten staan bij ons centraal. U kunt hieonder recensies van andere klanten lezen. Wij zouden het erg op prijs stellen als u een recensie schrijft! Wij zullen uw beoordeling zorgvuldig verwerken. U kunt uw recensie hier plaatsen bij ons bedrijf op Google.

Bep de Wilde uit Apeldoorn

30 maart 2011

Ik ben altijd kapster geweest, dus altijd bezig met haren. Ik wil er goed uitzien , en ik had een lekkere kop met haar hoor.
Op een dag voelde ik op mijn hoofd een bultje , het hinderde me bij het opkammen.
Twee keer werd het door de huisarts weggehaald, daarna doorgestuurd naar de specialist en ik was stomverbaasd toen hij vertelde dat het een bijzonder kwaadaardig soort melanoom was. Er volgde een grote operatie, waarbij de artsen huid van mijn been moesten transplanteren naar mijn schedel. De operatie was geslaagd, maar binnen de kortste keren kwamen er weer bultjes bij.
Eindeloos veel operaties gehad, bestralingen, hyperthermie(een soort warmte therapie) en op mijn hoofd groeiden nog nauwelijks haren. Allemaal weg geopereerd, kapot bestraald.
Er zal dus geen haar meer terug komen.
Toen dus maar aan een pruik.

Na twee minder goede ervaringen ben ik via de thuiszorg in kontakt gekomen met de pruikenthuiszorg van Michele.
Een afpraak gemaakt en ze kwam op een dag bij mij thuis om een nieuwe pruik aan te schaffen. Twee koffers vol met pruiken en de hele ochtend bezig geweest. Het voelde meteen goed hoe Michele hier mee omging en uiteindelijk een leuk model gevonden waar ik me prettig bij voelde.
Laatst is Michele al weer voor de zesde keer hier geweest en het voelt iedere keer weer zeer vertrouwd als ze hier komt.
Ik had natuurlijk liever mijn eigen haar nog gehad , maar dankzij de pruiken van de pruikenthuiszorg hoor ik heel vaak van mensen die het niet weten,
"goh wat zit je haar toch netjes".
Lieve Michele ik hoop dat je nog een aantal jaren bij mij zult komen en lekker tutten met de pruiken,

Lieve groet,
Bep de Wilde

Rosa Westmeijer

23 maart 2011

Beste Michele!!

16 maart ben je bij mij geweest om voor een pruik te kijken,

Nu ben ik een week verder ik ben er super blij mee ik voel me helemaal mezelf met dit haar.

De kinderen op school vinden het ook helemaal cool ze willen nu allemaal die mooie kleurtjes in hun haar
ik wordt op school ook niet meer gepest omadat ik nu een lekkere volle mooie bos haar heb!!

Heel erg bedankt michele

Groetjes: Rosa Westmeijer

Bea Claessens

20 februari 2011

4 januari 2011, een gedenkwaardige dag. Ik, die meer dan 45 jaar mijn haar tot ver over mijn schouders had hangen, laat vandaag een korte coupe knippen. Ik heb borstkanker, over een week begint mijn eerste chemokuur waar ik hoogstwaarschijnlijk kaal van word. Ik wil dat proces voor zijn, en ik wil een pruik. Al googelend stuitte ik begin januari op de website van Pruikenthuiszorg Nederland. De website spreekt aan en via de email vraag ik om een folder en een afspraak. Niet veel later heb ik de heer Reijnen aan de telefoon. ?In plaats van heen en weer mailen praat ik liever rechtstreeks?, zegt hij. Het is een informatief gesprek. Hij vertelt dat ze kapper van beroep zijn, en dat ze mijn haar in elke gewenste coupe kunnen knippen op dezelfde dag dat ze een haarwerk aanmeten. En zo maken we dus de afspraak voor 14 januari. Zijn vrouw Michèle zal dan komen. De hele week voorafgaand kijk ik met enige weemoed in de spiegel. Mijn lange haar is altijd een stuk van mijn identiteit geweest. Ik vind mijn haar mooi, het valt in een mooie golf langs mijn voorhoofd. Het staat meisjesachtig, terwijl ik een vrouw van 56 ben. Ik ken mezelf niet anders dan met dat lange haar.

Dan is het 14 januari. Mijn dochter Emma heeft beloofd om erbij te zijn en me te helpen met het kiezen hoe het moet worden. Dat vind ik een hele geruststelling, ze is kritisch, ik hecht aan haar oordeel. Rond tien uur belt Michèle dat het wat later wordt, ze staat in een stevige file. Het maakt me niet uit. Ik ben mijn slaapkamer op orde aan het brengen, hier gaan we dadelijk de kapsalon inrichten. Beneden lopen regelmatig mensen in en uit ? we zijn met een grote verbouwing aan dak en de gevels bezig - dus beneden knippen vind ik geen optie. Rond 11 uur is Michèle gearriveerd en hebben we ons boven ge?nstalleerd. Naast een aantal haarwerken en mutsen heeft ze ook alle kappersbenodigdheden bij zich, inclusief een grote kappersspiegel. ?Heb je voorbeelden bij je?, vraag ik. ?Neen?, zegt ze, ?had je dat dan graag gewild?? Tja, hoe moet ik anders uitkiezen hoe mijn haar moet worden. Daar weet Michèle wel raad mee. ?We gaan gewoon wat haarwerken uitproberen?, zegt ze, ?dan zie je vanzelf wat je goed staat?. Ze vlecht mijn haar strak naar achteren, zet een nylon mutsje op mijn kop en dan passen we de eerste pruik, eentje met korte piekjes. Ik zie in de spiegel mijn jongere zus en ik moet eigenlijk wel lachen. Dit is niet verkeerd. Ook Emma vindt dit al best leuk. De tweede pruik is halflang, die vind ik helemaal niks. De derde pruik is raak. Hij heeft exact dezelfde kleur als mijn eigen haar, ik zie in de spiegel een jongere, wat brutale uitgave van mezelf. Ook Emma vindt hem leuk. ?Dit wordt ?m?, zeggen we beslist. "Geen aarzeling, niet nog een paar andere proberen?? Vraagt Michèle. Neen, het is goed zo.

Michèle vlecht mijn haar nog een keer strak boven op mijn kop, en dan gaat de schaar erin. Even later heb ik mijn vlecht in mijn handen. Ik heb me er goed op voorbereid, het is zoals het is, ik hoef er niet van te huilen. ?De vlecht bewaar ik?, zeg ik, ?ik zet hem vast aan een muts?. We passen de pruik opnieuw. Hij zit nu nog beter dan zonet, en ik ga hem beneden even showen. ?Wow?, roept Henry, onze timmerman. ?Dat staat je goed zeg.? Hij heeft niet in de gaten dat ik nu een pruik show, denkt dat het mijn eigen haar is. Ook Bram, mijn echtgenoot, vindt het hartstikke goed staan. Nu is het alleen nog een kwestie van bijwerken. Michèle knipt mijn eigen haar in model en werkt ook de pruik nog wat bij. Ze moet er nog wat steekjes doen zodat hij strak aansluit op mijn hoofd, en dan is het klaar. Ik stuur een foto van mijn nieuwe ik naar collega?s en vrienden en iedereen reageert enthousiast. Staat je jong en vlot, mailt een van mijn collega?s.

We ruimen de boel op, ik overhandig mijn Zorgsaam pas, waardoor ik korting krijg en betaal het deel dat niet door de verzekering is gedekt. Michèle regelt de declaratie bij de verzekering, ik heb nergens meer omkijken naar. Ik ben tevreden over het verloop. Michèle nam alle tijd, ze was plezierig gezelschap, en ze heeft me goed geholpen. In de spiegel zie ik iemand die ik niet zo goed ken. Dat is best wennen, maar geeft ook een stuk vrijheid. Ik voel me vrouwelijk, mooi en nieuw. Alweer een mijlpaal bereikt in dit lastige traject.

Volgende mijlpaal op 2 februari.
Volgens de behandelwijzer van het ziekenhuis gaat mijn haar na 2 a 3 weken uitvallen. Dat klopt helemaal. Twee weken na de eerste kuur begint mijn hoofd te wat te jeuken. Met een beetje trekken aan mijn haar laten er behoorlijke plukken los. Met mijn zus heb ik de afspraak dat ze als het zover is met de tondeuse mijn haar komt afscheren. Is goed, smst ze, dan kom ik vanavond.

Mam, je snapt wel dat er in dit huis wel regels gelden, zegt mijn puberzoon van 13 onder het avondeten. Ik hoef niet door te vragen, begrijp dat hij me niet met kaal hoofd wil tegenkomen. Is goed, beloof ik. Ik heb immers een mooie pruik en ik heb een heleboel mutsjes.

Rond half 10 is zus Ine er. Ze moet helemaal uit Nijmegen komen, meer dan een uur rijden bij mij vandaan. Dochter Tessy - net zo oud als Emma - is mee om onderweg wakker te blijven. Ine spreekt me blijmoedig toe dat het me best goed zal staan: ?je hebt een mooi hoofd. En je zal zien, het is zo gebeurd.? Ik laat Tessy foto?s maken, het is toch een memorabel moment. Ik vind het niet leuk, maar ben er ook niet somber onder. Ik heb me goed voorbereid, dus toe maar. Toch kijk ik erg zielig op de foto?s die Tessy maakt.

Het is inderdaad in een paar minuten gepiept. Ik poseer met mijn zus en met Bram en dan ga ik naar boven op mijn pruik op te zetten. Ine en Tessy zijn compleet verrast als ze me zien, je ziet bijna geen verschil met mijn eigen kapsel dat ik een kwartier geleden nog had.

Dat blijkt ook de volgende dag op kantoor, een paar mensen heb ik verteld dat mijn haar er af is, maar ze zien geen verschil met hoe ik er twee dagen geleden bij liep.

Compliment aan pruikenthuiszorg, beter had dit niet kunnen verlopen!

Bea Claessens

Maureen Monfils uit Zoetermeer

19 februari 2011

Beste Michèle,

Hartelijk dank voor je brief van 15 februari jongstleden.
Ik vind het zeer attent van jullie dat belangstelling voor mijn ervaringen met het pruikje getoond wordt. Deze attentheid en zorgvuldigheid kende ik al vanaf het moment waarop mijn haarwerk werd aangemeten. Een moment dat voor mij buitengewoon emotioneel beladen was en op voorbeeldige wijze door Pruiken Thuiszorg is begeleid. Ook daarover alsnog mijn nadrukkelijke complimenten.

Vanaf de eerste dag van gebruik zijn mij slechts complimenten gedaan voor mijn kapsel. Mijn omgeving veronderstelde dat ik naar de kapper geweest was. Achteraf stel ik vast dat dit niet uit geveinsde beleefdheid was. Iets dat ik in eerste instantie nauwelijks kon geloven.

Sinds enige tijd is mijn eigen haar opnieuw gaan groeien en kon ik weer zonder mijn pruik in het openbaar verschijnen. Het was pas op d?t moment dat (alle) mensen in mijn omgeving ontdekten dat ik eerder een pruik droeg. Het is werkelijk niemand ooit opgevallen! Amusant om te melden is dat het juist pas opviel toen ik mijn pruikje niet meer droeg. Het - aanvankelijk zeer kort genipte - eigen haar deed de mensen om mij heen pas vragen wat ik met mijn haar had gedaan.
Een duidelijker compliment voor de kwaliteit van het pruikje kan ik niet bedenken!

Het ziet er naar uit dat ik nu geen vervanging van mijn pruikje nodig zal hebben. Wanneer dat toch opnieuw het geval mocht worden dan weet ik heel zeker dat ik bij jullie in de best mogelijke handen ben.

Met hartelijke groet,

Maureen Monfils

Mevr de Kloe

20 januari 2011

Beste Michele.

Wat een fijne uitleg deed jij. Als de tijd daar is dan weet ik jullie zeker te vinden.

Groetjes van ons,
Familie de Kloe

Tanja van Es

28 december 2010

Beste Michele,

Je bent in oktober bij mijn ouders thuis geweest in Laag Soeren. Ik wil je enorm bedanken voor deze dag. Mijn moeder is erg blij met haar vlotte korte koppie. Weet je het nog?

Ik moest vanmorgen aan onze leuke middag terug denken toen ik in de kapsalon in Soest naast een mevrouw zat die voorlopig voor het laatst naar de kapsalon ging. Begin volgend jaar begint ze aan haar chemokuur. We raakten aan de praat en ik heb haar toen verteld hoe onze middag is geweest. Mama en ik kijken er met plezier op terug. Dat klinkt gek als ik dat zeg, want het was ook een moeilijke middag. Ik wil je hier enorm voor bedanken.

Ik heb je bij deze mevrouw aanbevolen en ze ging zeker op de website kijken!

Ik wens jullie hele fijne dagen en een mooi en gezond nieuwjaar!

Met vriendelijke groet,

Tanja van Es

Brigitte

27 december 2010

Ik ben voor mijn moeder op zoek gegaan naar een adres voor een mooie pruik omdat ze op zeer korte termijn kaal wordt. Ik ben via haar verzekering aan dit adres gekomen en toen ik telefonisch kontakt had met Ronald had ik er al meteen een goed gevoel bij. Michele kwam op bezoek en het voelde meteen vertrouwd. Het was gezellig en ze besteedde veel aandacht aan mijn moeder. De eerste beste pruik die Michele had uitgezocht was ook (na vele andere gepast te hebben) meteen de best passende voor haar. Ze voelde zich er meteen vetrouwd mee en nadat Michele deze bijgeknipt en gestyled had, heeft mijn moeder hem niet meer afgedaan.

Bedankt Ronald en Michele, mijn moeder is er zeer blij mee en voelt zich nu weer op en top vrouw met die mooie bos haar!

groetjes,
Brigitte

Regina Deutekom

13 december 2010

Beste lezer,

Mijn moeder kreeg in augustus te horen dat ze borstkanker heeft. Een afschuwelijk bericht met nare gevolgen. De eerste zorg die mijn moeder uitte richting haar oncoloog, was, of ze door de chemo haar haar zou verliezen. Helaas moest hij daar bevestigend op antwoorden.

Voor mijn moeder (en met haar vele mensen) een hele vervelende bijwerking, aangezien haar haar, haar heilig is. Toen de chemodatum begon te naderen is zij naar een pruikenspecialist bij ons in de buurt gegaan. Deze werd door iedereen (inclusief ziekenhuis) geadviseerd.
De teleurstelling na dit bezoek was zeer groot. Toen ik haar aan de telefoon kreeg om te horen hoe het was geweest heb ik haar voor de eerste keer horen huilen na de diagnose.

Ik ben meteen achter de computer gaan zitten en nam me voor dit te gaan regelen voor mijn moeder. Zo ziek zijn en dan nog zorgen om een goede pruik..... Voor mijn gevoel moest mijn moeder al haar energie richten op haar genezing.
Ik kwam op de site van Michelle terecht en heb direct gebeld. Na een gesprek hebben we een datum geprikt en is Michelle bij mijn moeder langs gekomen. Na het passen, is de juiste pruik gevonden. De keer erna heeft Michelle de pruik langs gebracht en hier en daar nog wat aanpassingen gedaan voor de finishing touch.

Het onvermijdelijke geschiedde en sinds afgelopen donderdag heeft mijn moeder haar pruik op. Hij staat haar prachtig. Veel mensen vragen haar of haar haar al begint uit te vallen, terwijl ze haar pruik al draagt. Een groter compliment kun je m.i. niet krijgen.

Voor zolang het gaat duren heeft mijn moeder een hulpmiddel om zich door deze zware periode heen te kunnen slaan. Ze kan lekker naar buiten en bij mensen langs (wat ze met een hoofddoekje of een 'slechte' pruik echt niet gedaan zou hebben) zodat haar gewone leven zoveel mogelijk door kan gaan.

Met dank aan Michelle.

Regina Deutekom

Linda Gerrets

26 november 2010

Ik ben Linda en ben 26 jaar. In augustus kreeg ik kanker en kwam ik met pruikenthuiszorg in aanraking. Wat een goede ervaring!! Er werd veel tijd en zorg aan mij besteed en dat voelde erg goed. Ook nu 4 maanden verder weer. Ik heb mijn pruik laten knippen en stomen en hij ziet er weer prachtig uit!

Echt een top organisatie met geweldige mensen!! en mooie pruiken, ook voor jongere mensen!

Groetjes Linda

Iris Buwalda uit Purmerend

27 september 2010

IK BEN NOU EEN MAAL ZOALS ALS IK BEN!

Ik ben Iris Buwalda,13 jaar uit Purmerend, en heb Alopecia Totalis.
Ik wil ten eerste even zeggen dat ik heel erg blij ben met Ronald en Michele!
Zij hebben me zeker geholpen.

Ik was een lange tijd verdrietig, en heb het heel erg moeilijk gehad met wat ik heb.
Ik was bang dat mensen me raar zouden gaan vinden, maar dat was helemaal niet zo.
Toen was het zo ver; ik ben kaal!
Ik wilde graag een pruik, maar of hij was te groot, of je zag het; het was helemaal niks.
Tot dat mijn moeder kwam met een folder van de Pruiken thuiszorg.
Ik was er erg blij mee dat zij er waren!
En wilde het liefst dat ze de volgende dag al kwamen!

En toen was het zo ver, Michele kwam.
Ik was erg blij en het was ook erg gezellig!
Ze heeft erg goed de tijd met me genomen, om een pruik uit te zoeken.

Ik voel me zeker door me pruik, en heb daarom op school ook vele vriendinnen!
Op school heb ik ook vaak activiteiten dat we moeten gaan zwemmen of laatst moets ik gaan survaivelen.
En dat kan natuurlijk niet met een pruik.
Dus heb ik een grote stap genomen en ben ik met een mutsje gegaan en dacht zo ben ik nou een maal!

dikke kus Iris Buwalda

Monique Buwalda

20 september 2010

Beste bezoeker (-ster) van deze site.

Graag zou ik, als 'niet patient' maar wel 'moeder van' een reactie willen plaatsen in het gastenboek. Mijn naam is Monique Buwalda en ik ben trotse moeder van 4 kinderen. Mijn tweede dochter heeft 'Alopecia Totalis', een aandoening/ziekte waarbij alle haren op het lichaam zijn verdwenen. Bij een meisje van -toendertijd- 11 jaar een echte ramp! U moet zich voorstellen aan het begin van de puberjaren en overgang naar het voortgezet onderwijs geen fijn vooruitzicht dat alle haren op je hoofd (en later verder op het lichaam) verdwijnen en ook (naar alle waarschijnlijkheid) niet meer terugkomen.

Na een hele verdrietige tijd zijn we relatief heel snel bij Pruiken Thuiszorg Nederland terecht gekomen. We hebben een afspraak gemaakt met Ronald en heel snel kwam Michele bij ons met heel erg veel keuze. Een frisse persoonlijkheid die mijn dochter heel goed kon begrijpen en haar snel op d'r gemak stelde. Van tevoren heeft Iris (mijn kind) kenbaar gemaakt wat haar wensen waren en Michele heeft met haar enorme vakkennis goed duidelijk gemaakt wat wel, maar zeker ook wat niet haalbaar is. Zij deed dit met veel liefde en kon Iris goed uitleggen waarom sommige pruiken (lang haar met krullen....)minder geschikt voor haar waren.

Na heel veel modellen geprobeerd te hebben, heeft Iris een keuze kunnen maken en werd de pruik op het hoofd van haar keurig in model geknipt. We kregen een goede uitleg over hoe we het haarwerk moesten onderhouden wat we in het begin best spannend vonden omdat wij het niet gewend waren om een pruik te wassen. Ook voor extra onderhoud kunnen we bij Pruiken Thuiszorg terecht en na een telefoontje kan er altijd op zeer korte termijn een afspraak gemaakt worden.

Ik, maar zeker mijn dochter zijn zeer tevreden over Pruiken Thuiszorg. Ik kan dan ook met recht zeggen dat als Michele komt het thuis gewoon een klein feestje is! Mijn twee jongste kinderen weten niet hoe snel ze thuis moeten komen als ze weten dat zij er is. Ja, ik ben heel erg blij dat Michele en Ronald op ons pad zijn gekomen. En Iris?.... Zij straalt als nooit tevoren!

Ronald en Michele, wij zijn heel gelukkig met jullie!
Groetjes van Monique

Ilma Potvliet

12 augustus 2010

En dan heb je een pruik nodig!

Als eerste de Pruiken Thuiszorg gebeld en het gesprek met Ronald was erg aangenaam.Alle tijd werd genomen en natuurlijk de vraag hoe je je haar hebt op dat moment.Nou aangezien mijn haren uit mijn gezicht zijn, had ik al gelijk zoiets, dat wil ik niet in een pruik, want volgens mij zie je dat en dat wil ik niet.Dus kom maar met heel wat anders, en een andere kleur mag ook wel een keer.

Nou Joyce kwam binnen, en ik denk die blijft logeren. Tjeempie wat veel spullen had ze mee.Wel heel spannend hoor, maar ook wel heel leuk. Mijn ouders, vriendin en schoondochter waren erbij om ook hun mening te geven. Nou dan gaat de eerste pruik op, dat is wel heel erg raar! Je moet er echt even naar blijven kijken want het is toch erg vreemd om jezelf zo te zien.

Maar we hadden redelijk snel een leuke pruik, heel wat anders dan ik heb, maar dat wilde ik ook.Toch ben ik nog ergens anders gaan kijken want ik wilde niet over 1 nacht ijs gaan. Bij het kopen van een koelkast of zo ga je ook niet naar de eerste de beste winkel.Nou dit keer was wel de eerste de beste, Jocye heeft alles zo goed en helder uitgelegd en gewoon zoals het ging, alsof we haar al jaren konden. Super!

Dus een week later had ik mijn nieuwe coupe in huis, want ze moest natuurlijk nog een keer komen.Ik heb er hele leuke reacties op gekregen en veel mensen vinden het zelfs leuker dan hoe het was.(Ik eigenlijk ook, dus wie weet wat het gaat worden als het weer aan gaat groeien).

Hartstikke bedankt!

groetjes Ilma 

Anneleen Honig

05 juli 2010

Hallo,

Ik ben Anneleen, een heel tevreden cli?nte. Door chemotherapie heb ik mijn haar helaas verloren. Daar schaam ik mij niet voor. Natuurlijk mopper ook ik wel eens. Perslot van rekening gaat er niets boven mijn eigen haar. Ik voel mij gelukkig met mijn vervangende haar. Blootshoofds zou ik mij niet zo vrij bewegen als met mijn pruik. Ik voel me dan niet aangekleed. Haar is voor mij een heel belangrijk onderdeel van mijn uiterlijk. Ik zelf vind de pruiken van Pruiken Thuiszorg Nederland super natuurlijk en bijna niet van echt te onderscheiden.

Ik ben gevraagd om mijn vele ?pruikengezichten? te tonen als model. Zo kan ik u laten zien dat er heel veel mogelijkheden zijn. Dus is er een leuke fotosessie van mij gemaakt.
Ik krijg heel veel complimenten, ook met mijn eigen pruik, een leuke moderne bobline in het grijs. Hip h?!
Heel veel succes met het uitkiezen van uw eigen pruik!

Anneleen Honig

Mevrouw van Berkel uit Rotterdam

29 juni 2010

Na een medische behandeling (inwendige bestraling) verloor ik veel haar. Ik heb contact opgenomen met Pruikenthuiszorg Nederland.

Op afspraak kwamen mevrouw Reijnen en een medewerkster thuis met een grote keuze pruiken. Mijn keus was snel gemaakt en het resultaat was verbluffend.

Een prachtige pruik, niet van echt haar te onderscheiden. Ik krijg alom complimenten. Bedankt dames, ook voor de voorlichting en service. Grandioos.

Hartelijke groet,
Mevrouw van Berkel

Marijke Swart

30 december 2009

Beste Lezer,

Eind april 2005 heb ik bij Michele van Pruiken Thuiszorg mijn vierde pruik aan laten meten. Ik heb alopecia areata; het begon in 2000 met een klein plekje wat zich al snel uitbreidde. Vooral niet te lang wachten met een haarwerk, zei de huidarts.

Toen ik buiten angstig ging lopen omdat de wind vat op mijn met gel vastgeplakte plukjes zou krijgen heb ik de knoop doorgehakt; de rest van mijn haar eraf en een pruik. Mijn eerste pruik heb ik via de kapper. Best mooi, maar eigenlijk n?t even te groot voor mijn hoofd. Ook een dikke rand als ? haargrens? op mijn voorhoofd. Het was nogal een truc om met deze pruik mijn kapsel in orde te maken.

Naarmate ik deze pruik langer had, kreeg ik meer en meer het gevoel dat ik een muts op had.

Via via kwam ik bij Michele terecht, of liever gezegd zij bij mij!

Met een grote spiegel, kappers attributen en ruim assortiment aan haarwerken kwam zij bij mij thuis. Een korte coupe, een gekrulde variant, vele kleuren en ook verschillende types qua haarinplant. Een luchtig kantwerk of een huid. En bij het voorhoofd een stuk doorzichtige strip met haren, zodat als het haar opwaait je niet meteen tegen een rand aankijkt . Dit ziet er zeer natuurgetrouw uit.

Michele besteedt veel aandacht aan de pasvorm en aan de coupe en geeft goede tips voor het werken met gel en het onderhoud van de pruik. Mijn haar komt langzamerhand weer terug en ik wilde dan ook een pruik die het meest overeenkomt met mijn eigen haarkleur. Dat is uitstekend gelukt en deze nieuwe pruik , zelfs met prachtig natuurlijk kruintje, zit als gegoten.

Van mijn omgeving krijg ik alleen maar complimenten!

Het advies van mijn huidarts kan van harte onderschrijven; wacht niet te lang

Marijke Swart

Willie uit Amsterdam

30 december 2009

Hallo Ronald en Michèle,

Wat was ik nerveus om voor de eerste keer te bellen en een afspraak te maken.
Ongegrond bleek ,want wat ik hoorde was een rustige stem die ook nog eens vertrouwd klonk. Ronald, bedankt hiervoor.
Gisteren is Michele hier geweest,nerveus was ik, helemaal toen ik zag wat er
naar binnen werdt gebracht,slik slik. Na een babbel en uitleg was ik rustiger,een traan is er best wel gevallen maar ook gelachen hebben we.

De hond (knor) die om haar heen liep deerde haar niet en ze ging gewoon door. De eerste pruik kwam op mijn koppie terecht dat was schrikken!!!! mijn eigen haar -kleur-model ???? was dit een pruik of was het nu echt!
Na wat andere pruikjes gepast te hebben waren we snel klaar .de eerste moest en zou het worden, uitleg en zelf proberen wat naaiwerk en klaar was mijn nieuw kapseltje.

Toen kwamen de hoedjes e.d op tafel,,ik haat petjes sjaaltjes en hoedjes maar toch 2 stuks opgezet, voor de nacht werd er gezegd, dat was lachen ,ik heb ze ook genomen een voor de sier met glitters en een van ,,,,JAJA Tweety ,gelukkig is het maar voor tijdelijk en hoop dat het met een half jaartje voorbij is.

Kortom ik wil jullie bedanken (Ronald en Michele ) voor het stukje begeleiding die ik van jullie heb gehad, dat heeft me goed gedaan en een stukje zelfvertrouwen zit weer in me.
Ben vanmorgen naar de markt en de winkel geweest,heb bekende gesproken en niemand heeft er erg in gehad. Michele --Ronald nogmaals bedankt

Groetjes van het ?trollevrouwtje? hihi Willie

Wij gebruiken cookies om uw ervaring te verbeteren!